Konto założyć można poprzez rejestracje na stronie http://wolneterminy.pl/rejestracja, rejestracja polega na wypełnieniu formularzu oraz aktywacji konta poprzez kliknięcie na link aktywacyjny wysłany na maila podanego w procesie rejestracji. 1. W pierwszej kolejności należy określić typ konta do wyboru mamy tutaj 2 opcje "osoba prywatna" lub "firma" jest to potrzeba wynikająca do wystawienia faktur, po za tym konta nie różnią się niczym. 2. Następnie prosimy o podanie imienia i nazwiska co w przyszłości ułatwi nam kontakt , oraz posłuży do wystawienia faktur osobą prywatnym. 3. Adres mailowy, poprzez ten adres będziemy się z Tobą kontaktować oraz wysyłać faktury o dokonanych płatnościach. 4. Hasło oraz powtórzenie hasła, ustal takie hasło, aby osoby nieupoważnione nie miały do niego dostępu. 5. Adres, dane potrzebne tylko do wystawiania paragonów, faktur jeśli zajdzie taka potrzeba. Nie będziemy wysyłać Ci zbędnej makulatury. 6. Po dokonaniu rejestracji należy aktywować swoje konto, w tym celu udaj się na swoją pocztę podaną w formularzu, odszukaj maila aktywacyjnego i kliknij w zawarty w nim link. 7. Jeśli wszystko przebiegnie pomyślnie, staniesz się pełnoprawnym użytkownikiem serwisu WolneTerminy.pl |