WolneTerminy.pl dokładają wszelkich starań, aby traktować klientów uczciwie i otwarcie, przy uwzględnieniu najlepszych praktyk. Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies, w celu zapewnienia Ci wygody podczas przeglądania naszego serwisu.

Przeczytaj więcej na temat ciasteczek
Prowadź u Nas terminarz!
0
Masz zachowanych 0 terminarzy
FAQ
ikona

1. Nie mogę się zarejestrować, link aktywacyjny nie dotarł na maila.

Upewnij się czy podany podczas rejestracji adres jest prawidłowy. Sprawdź folder SPAM, być może ta wiadomość trafiła właśnie tam. Jeśli korzystasz z aliasu pocztowego lub przekierowania to również mogło być powodem braku maila aktywacyjnego. Najlepiej podaj swój prawdziwy adres mailowy podczas rejestracji, w szczególności dotyczy to konta znajdującego się na poczcie Onet.

2. Czy muszę prowadzić działalność gospodarczą, aby się zarejestrować?

Nie jest to wymagane, każdy może się zarejestrować osoba fizyczna jak i firma.

3. Czym się różni konto firmowe od prywatnego?

Konto firmowe różni się tylko tym, że podczas rejestracji wymagane jest podanie nazwy oraz NIP-u firmy, dane te potrzebne są do wystawienia faktur, po za tym konta są identyczne.

4. Kto może się zarejestrować?

W serwisie może zarejestrować się każdy, kto chce zareklamować swoje usługi szerszemu kręgowi odbiorców, wymagane jest jednak to, aby usługi reklamowane w serwisie były w jakiś sposób związane z tematyką kategorii.

5. Jak można się skontaktować z administratorem serwisu?

Z administratorem serwisu jest możliwy kontakt poprzez formularz kontaktowy.

6. Czy ogłoszenie i reklama to to samo?

Nie, ogłoszenia i reklamy to całkiem różne metody promocji. Czytaj więcej w ogłoszeniach/reklamie.

7. Czy mogę dodać ogłoszenie, mimo, że kategoryzacja nie obejmuje mojej usługi?

Nie, ogłoszenia muszą być ściśle związane z kategorią, wszystkie ogłoszenia nie zgodne z regulaminem (kategoryzacją) będą usuwane bez zwrotu poniesionych kosztów.

8. Nie pamiętam hasła, co zrobić, aby je odzyskać?

Skorzystaj z przypomnienia hasła.

9. Czy mogę zarejestrować drugie konto?

Nie, każdy użytkownik może zarejestrować tylko jedno konto.